درد

درد

تو را ب جای همه ی کسانی که نشناخته ام دوست دارم تورا به خاطر

 

عطر نان گرم برای برفی ک اب شد دوست دارم تو را برای دوست

 

داشتن دوست دارم برای اشکی که خشک شد وهیچ وقت نریخت لبخندی

 

که محو شد وهیج گاه نشکوفت دوست دارم تورا بخاطر خاطره ها

 

دوست دارم برای پشت کردن به ارزوهای محال برای نابودی توهم و

 

خیال دوست دارم تو را برای دوست داستن دوست رارم تورا بخاطر

 

زیبایی لاله های وحشی به خاطر گونه ی ذرین افتاب گردان برای

 

بنفشیه بنفشه ها دوست دارم تورا بخاطر دوست داشنتن دوست دارم

 

تورا بجای همه کسانی که ندیده ام دوست دارم تورا برای لبخند تلخ

 

لحظه ها دوست دارم اندازه ی قطرات باران اندازه ی ستاره های

 

اسمان دوست دارم تو را به اندازه ی خودت اندازه ی قلب پاکت دوست

 

دارم تو را برای دوست داشتن دوست دارم تو رابجای همه ی کسانی که

 

نشناخته ام دوست دارم تورابجای همه ی ارزو هایی که نمیرسد دوست

 

دارم تو را برای عطر نان گرم برای برفی که اب شد برای نخستین

 

گناه تورا برای دوست داشتن دوست دارم تورا به جای تمام کسانی که

 

دوست نمیدارم

 

                              دوست دارم

 


فروش گردنبند فروش ساعت فروش نرم افزار

نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت11:07---11 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی
پاسخ:ممنون چشم حتما گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:16 ] [ sajedeh ] [ ]